Profesjonalny i dokładny proces diagnozy ADHD u dziecka jest priorytetem, ponieważ umożliwia on określenie odpowiedniej formy wsparcia, dostosowanej do potrzeb i możliwości dziecka i rodziny, a przez to poprawę komfortu życia i rozwoju młodego człowieka oraz jego bliskich.
Spotkań z dzieckiem może być kilka, w zależności od tempa nawiązywania relacji terapeutycznej i stosowanych narzędzi diagnostycznych. W międzyczasie przekazujemy trzy arkusze Conners-3 do samodzielnego wypełnienia przez: 1) dziecko/nastolatka, 2) rodziców oraz 3) nauczycieli. Prosimy także o przygotowanie wszelkiej dokumentacji mogącej mieć związek z objawami ADHD (dokumentacja z poradni psychologiczno – pedagogicznej, dokumentacja medyczna, przykładowe wytwory artystyczne/szkolne dziecka). Zwieńczeniem diagnozy jest wyjaśnienie otrzymanych wyników, przedstawienie możliwości terapeutycznych dla dzieci i/lub rodziny, a także oddanie zaświadczenia o przebytym procesie diagnostycznym. Otrzymanie wyniku testu nie jest jednoznaczne z diagnozą ADHD. Z dokumentem należy udać się do psychiatry, który ostatecznie zdiagnozuje ADHD u klienta/klientki.
REGULAMIN
Zostaliśmy poinformowani i przyjmujemy do wiadomości, że:
Zasady rozliczeń w przypadku odwoływania zajęć:
Centrum Terapii Agnieszki Świątek zapewnia: